Kerstvakantie

Gepubliceerd 21 december 2008 door Sannie

Voorlopig blijft het even stil op de log, wij gaan lekker vakantie vieren ! Misschien dat er hier en daar nog een logje komt over de kerst maar dat zien we wel. Voor iedereen die hier trouw de logjes leest en reacties plaatst, bedankt voor jullie bezoekjes afgelopen jaar ! Ik hoop jullie in 2009 ook allemaal weer te zien !

Fijne feestdagen en een geweldig, spetterend, gezond, liefdevol, gelukkig, logrijk, super 2009 !

Img_2028

8 reacties op “Kerstvakantie

  • Ik heb weer even bij kunnen lezen, had er niet veel tijd voor gehad, sorry.

    Wat goed van Yannick dat het zo goed gaat met de zwemles, ik zie dat bij Judith ook goed het verschil hoor, les 1 of les 8, heerlijk.

    Ik wil jullie ook hele fijne feestdagen toe wensen, ik heb vandaag er nog een logje bij beide op gezet maar zal in de kerstvakantie er ook niet veel zijn…

    Groetjes Melissa

  • Bedankt voor al je trouwe bezoekjes, je lieve berichtjes waarmee je me verwarmde en raakte, bedankt voor jouw aanwezigheid in het aflopen jaar!

    Ik wens je een uiterst genoeglijke, warme, waardevolle, liefdevolle kersttijd toe. Een gezegend, gezond, en gelukkig 2009! Bovenal wens ik je een de grote G van het grootst mogelijke Genieten van harte toe!

    Lieve groeten Melody

  • He gelukkig…zijn we niet de enigste waar het ff stil is! Echt de hele maand is het er hier gewoon nog niet van gekomen!! Ook wij genieten nu van een heerlijke vakantie! Hoop dat jullie een onwijs gezellige kerst hebben gehad en wensen jullie ook alvast een hele gezellige jaarswisseling! Alle goeds voor 2009!!

    Veel liefs,
    Aldwin, Danielle, Eline en Cas

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

