Zwemles 8

Gepubliceerd 17 december 2008 door Sannie

Gisteren had ik alweer mijn achtste les ! En dat was een kijkles, de laatste 25 minuten mocht dus iedereen komen kijken. Mama was er met fototoestel en camera en ineens kwam papa ook nog binnen lopen ! Ik deed heel goed mijn best, ging onder plankjes door zwemmen, een haai nadoen met mijn gezicht onder water, op mijn rug drijven met een dikke oliebollenbuik en nog veel meer ! Papa en Mama vonden het heel goed van me. Ik heb best heel wat geleerd deze eerste 8 lessen, vond ik eerst alles nog eng nu vind ik het helemaal leuk. Ik vertrouw op badmeester Nordin, als hij het zegt doe ik het gewoon ! (mama wou hem al mee naar huis nemen, snap niet helemaal waarom…) Hier wat foto’s. Ze zijn niet allemaal even duidelijk, de lens besloeg ook steeds door de warmte. Ik had in ieder geval een oranje zwembroek aan !

4 reacties op “Zwemles 8

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

