2 keer gewonnen !!

Gepubliceerd 15 december 2008 door Sannie

Zaterdag was een leuke dag. Ik had namelijk twee kleurwedstrijden gewonnen ! Om 12.00 was de uitreiking in de Speelotheek, daar kreeg ik een waardebon van Thys Toys. Kan ik Lego gaan uitzoeken ! En voor degene die gelijk denkt zit jouw mama niet in het bestuur van de speelotheek, klopt. Maar het is echt eerlijk gegaan, mama was er niet eens bij toen ze de prijswinnaars trokken ! Img_2064_2

En daarna ging ik gelijk door mijn volgende prijs ophalen. Img_2067_2

Want bij de groente boer van Oma had ik ook prijs ! ! Ik mocht daar een knuffel beer uit zoeken. Ze hadden alleen nog met roze en paars, heb ik maar de paarse genomen. Ach ja, heb ik gewoon een meisjes – beer, ik vond het prima hoor ! En toen hadden we daarna ook nog verjaardag van Maaike en gingen we vervolgens naar Van der Valk met Opa, Oma, Diane, Danny & Megan. Opa en Oma hebben van de week hun trouwdag en dat gingen we ook nog vieren ! Kortom een echte feestdag ! Zoals je ziet had ik me ook verkleed, ben steeds druk met mijn verkleedkleren. ik was nu soldaat maar dan wel met een Mickey stropdas ! Van de week moet ik dan nog naar school en dan heb ik lekker twee weken vrij. Vanmiddag uit school ga ik mijn Kerstkaarten afmaken, was ik gisteren al aan begonnen. En dan donderdagavond nog Kerstviering op school, we gaan dan ook daar eten. En bij alle klassen moeten de papa’s en mama’s hapjes maken maar niet bij de Regenboog. Wij gaan ze zelf maken met de juf, zullen ze nog lekkerder smaken denk ik….

5 reacties op “2 keer gewonnen !!

  • Zo WOW ziet dat even prachtig uit!
    Mam, mag ik met je zoon een daggie op stap?!

    Enne ja hoor, ik heb een lange adem….opgeven komt in mijn woordenboek niet voor!

    Knuffffffffffff

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

