5 december

Gepubliceerd 5 december 2008 door Sannie

Vandaag is het dan de dagImages

Dat Sinterklaas met pakjes komen mag

Pakjesavond met veel pret

Na al die keren schoenen te hebben gezet

Is dan nu het heerlijk avondje daar

En wij zijn al bijna klaar

Stappen nu in de auto naar Almere

En zullen vol met kado’s weer naar huis toe keren

Een fijne pakjesavond voor allemaal

Van de hele familie Daal !! Zak

3 reacties op “5 december

  • Hoi hoi…medespeler.

    Ik dacht, ik ga nog eens een rondje maken…ga langs de mensen die ook hun hersentjes hebben laten kraken.
    Bij het spel van Sinterklaas…het is over nu, helaas.

    Heb veel gelezen, veel gezien…veel plezier gehad, dat telt voor tien.
    Op deze manier kom je nog eens ergens…en blijf je niet hetzelfde rondje draaien telekens.

    Ik heb heel wat linken opgeslagen, zodat ik nog eens langs kan komen deze dagen.
    Gelukkig heeft de Sint beloofd, dat hij volgend jaar weer een spelletje bekokstoofd.
    Uiteraard doe ik dan ook weer mee, al moet het vanuit het internet cafxc3xa9.

    Ik wens je een hele fijne en gezellige feestmaand toe…geniet ervan en wordt niet moe.

    Liefs
    Newilxc3xa9

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

