Zin in taart ???

Gepubliceerd 4 december 2008 door Sannie

Ik heb hier nog een klein stukje staan… Gisteren had ik hier bij mij thuis een Mylxc3xa8ne inloopparty. En Karolien, mijn buurvrouw, vroeg of ze een taart mocht maken. Natuurlijk mocht dat ! Vroeg me wel af waarom maar kreeg gelijk een kaartje met website in mijn handen gedrukt. Dat verklaarde een hoop, kijk maar eens op Creatieve Dromen. En de taart ? Die zag er geldig uit en was heerlijk. Dus zoek je nog een leuke en vooral ook lekkere taart, ga eens bij Karolien langs ! Nogmaals bedankt Karolien, wij komen voortaan bij je langs als we een taart nodig hebben !

Photobucket

8 reacties op “Zin in taart ???

  • Sinterklaas en Pieten kom nog snel even bij u binnenvallen voordat zij aan het werk moeten voor grote kindertallen!
    Het is al weer vrijdag, pakjesavond, wat een feest….
    Sint en pieten zijn wel even bezig voor ze bij iedereen zijn langs geweest!
    Daarom komen ze nu even hier, en wensen u voor vandaag en morgen en zondag, en ook met het grote Sinterklaas-Spel enorm veel plezier!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

