Sinterklaasspel

Gepubliceerd 30 november 2008 door Sannie

Het is dan zover : Het Sinterklaasspel is begonnen !!! Kijk maar op deze log ! Heb al heel wat reactie van mede-schoentjes-zetters. Heb ze net zelf allemaal ff bezocht en een klein gedichtje achtergelaten :

Een dagje later dan gepland

Wordt ook jouw log met een bezoekje verwend

FF snuffelen bij de andere schoenen in het spel

Dat doet iedereen toch wel

Nieuwschierig is deze piet

Maar ja wie is dat niet

Veel geluk met het Sinterklaas spel

Wie weet win jij welxe2x80xa6..

En voor mijn buur-schoentje een apart gedichtje, was bestemd voor Sadira:

Das gezellig zo met zijn twee,

Sadira’s schoen doet met de onze mee.

Gezamenlijk zij aan zij

Maken we iedereen blij

Jij de voor, wij de na

Wortel voor het paard en kadootje is daar !

Sadira, jij ook veel geluk in het spel

En wie weet win je wel !

Groetjes van Yannick, Kaylinn en Sannie !

Ben benieuwd wat de volgende opdracht morgen is….

Photobucket

7 reacties op “Sinterklaasspel

  • Ik zag je reactie op mijn logje staan
    en ben meteen bij je langs gegaan
    gezellig staan we samen in de rij
    ja dat maakt me vrolijk en heel blij
    in de rij bij sint en piet
    reken maar dat ik hiervan geniet
    ik wens je nog een fijne dag
    en eindig deze rijm met een glimlach

    Groetjes dinie

  • Sinterklaas komt snel even spieken, om te zien of jij het spel niet vergeet misschien.
    Nee hoor, Sinterklaas is weer gerustgesteld nu hij ziet dat jij lekker mee ‘spelt’.
    Sint en Pieten wensen jou dan ook veel plezier en wie weet wordt jij wel de winnaar en staat dat over een weekje hier!

  • Zo…!! zat ik net te bedenken, ik zal ook al die andere deelnemers eens wat aandacht schenken.
    Om hun plezier te wensen en zus en zo…dat is voor jullie mijn kado.

    En wie dit spel ook winnen zal, het maakt niet uit, `t ging om de lal.
    Want uiteindelijk hebben we 7 dagen, met z`n allen dit spel gedragen.

    Even gelachen en lopen dollen, als een stelletje zottebollen.
    Dus have fun en maak plezier..tot volgend jaar en ook weer hier..?

    groetjes
    Newilxc3xa9

  • Ook Melody komt bij jullie allemaal even op bezoek,
    wiens namen staan in het Sinterklaas-Spel-Boek.

    Met een gedichtje op Sinterklaas-akkoorden,
    wil zij hier ook iets verwoorden.

    Met tonen uit een Sinterklaas-lied,
    komt zij hier en vergeet jou ook niet.

    Melody wenst jou veel plezier en succes,
    met het spel dat leuk is zonder een moeilijk les.

    De komende week dus veel pret beleven,
    Sinterklaas is er altijd maar enkele weken en dat is maar even!

    Melody groet jou dus met veel liefs in dit bericht,
    en gooit deze reactie bij deze weer dicht!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

