Beetje druk….

Gepubliceerd 26 november 2008 door Sannie

Sorry, gewoon geen tijd om te loggen…. Ga zo nog gauw een rondje lezen bij jullie en dan snel weer verder. Ben van de week 4 avonden werken en had ook nog een avond vergadering. Bij de speelotheek is het ook behoorlijk druk, kamer staat hier vol met nieuw speelgoed wat genummerd en inegvoerd moet worden.

Sint_ping_2

Komend weekend hebben we zaterdag Sinterklaas van Renault, zal dus zondag worden dat er weer een logje verschijnt. Maar dan wel met zwarte pietjes – foto’s, de kids gaan in vol ornaat naar het feest. En dan volgende week wat rustiger al moet er voor 5 dceember ook nog wel het een en ander gebeuren… Kortom,beetje druk…

15 reacties op “Beetje druk….

  • Ja wat een drukke tijd zo vlak voor december he! Enne inderdaad..wij mogen de volgende keer best eens korting krijgen bij Bell Photo voor al die reclame die we maken!! Haha!

    Hee meid, werk ze van de week!! En alvast heel veel plezier tijdens het sinterklaasfeest!

    xxx Danielle

  • he hallo

    fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die mega druk ben! doe een beetje rustig aan dan kom je de drukke tijd wel door!

    lieve groet,

  • Stiekem-Piet komt hier even snel binnenwippen,
    want hij kan het niet nalaten u even te tippen!

    Uw medespelers bezoeken en uw ogen over diens log te laten gaan,
    zodat u straks bij het spel niet lang zonder antwoord hoeft te staan!

  • Goedenmiddag Sannie

    Kom even bij je binnen wippen.
    Sinterklaas vroeg of we even bij onze mede speelters van
    punt en web-log gingen kijken.
    Omdat we sneller kunnen antwoorden en niet zo hoeven te zoeken.
    Leuk om eens op een ander logje te zijn.
    Ik wens je een fijne avond nog toe.

    Knff van Rinkje.

  • Ja deze tijd is heel gezellig, maar wil je dat alles goed verloopt ben je er maar druk mee…

    Ook ik werd door deze piet getipt ,
    daarom ben ik hier ook aangewipt.
    Even spieken werd gewenst,
    waarna ik je een prettig weekend wens..
    Liefs van Thea x

  • Hallo Sannie

    Voor het sinterklaas spel
    trek ik vandaag even aan de bel.
    Dus kom ik even langs om te kijken
    en alle deelnemers hun weblog te vergelijken.

    Wens je volgende week heel veel plezier
    Want het is tenslotte ook wel weer een leuk vertier.

    Ps, het is vaak best lasig om je tijd te verdelen. Je hebt volgens mij ook een gezin en dat kost ook tijd. Als je dan ook nog eens ’s avonds weg bent, dan blijft er voor je weblog niet veel tijd over.

    Heel veel groetjes
    Sylvia

  • Hallo,
    Van het sinterklaasspel kom ik verplicht
    even langs met een gedicht.
    Rondkijken op internet
    is altijd een pret.
    Het spel gaat bijna beginnen
    Ik ben benieuwd wat sint gaat verzinnen
    Ik zeg vaarwel
    en succes met het spel!

    Groetjes van Tanya

  • Ik heb van de sint te horen gekregen
    Dat ik me naar jouw logje toe moest bewegen
    Anders stuurt hij misschien de piet met de roe
    Maar ik ga liever in de zak mee naar spanje toe.
    Dus daarom ben ik hier
    Ik wens je ook heel veel plezier
    En dat je maar veel lol heb tijdens het sint spel
    Naar de andere mede spelers ga ik nu snel

    Liefs
    Pixie

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

