Zwemles 4….

Gepubliceerd 19 november 2008 door Sannie

Heb gisteren weer zwemles gehad. Nadat zwemles drie niet zo goed ging had Mama er een hard hoofd in. Vorige week mocht Mama namelijk een keer mee. Ze mocht gekleed nog een half uur bij de les blijven. Maar ik heb vanaf minuut xc3xa9xc3xa9n staan huilen, gillen en brullen. Wou echt niet mee doen. Luisterde niet, wou naar huis, compleet drama dus. Na een goed kwartier zijn alle ouders al naar de kleedkamer gestuurd. En ik wou ook mee maar mocht niet. Ik werd iets rustiger toen Mama weg was maar wou eigenlijk niet meer zwemmen. Mama was een beetje boos na de les en toen heb ik toch nog maar eens goed nagedacht. En ik zou met Papa afgelopen weekend gaan oefenen met zwemmen. We gingen namelijk een weekendje weg met Opa en Oma en Diane, Danny en Megan. Alleen werd ik daar ziek… Bleek zondag ooronsteking te zijn. Maar met de antibiotica knapte ik heel snel op, mijn oor is ook niet open geweest en gister kon ik dus weer naar zwemles. En raad eens wat, dat ging eigenlijk wel goed. Ik vond alleen de douche niets, veel te warm maar een moeder (bleek bekende van Mama achteraf)  trok me mee en toen was ik dus ineens al bij het zwembad. En volgens Alexandra (wiens dochter dus bij mij op zwemles zit en die Mama al een tijdje kent en waar Diane al heel lang knipt, kleine wereld maar dat tussendoor) was ik eigenlijk gewoon stil en deed ik gelijk mee. En dat klopte ook, heb niet gehuild, ben met mijn gezicht (dus nog net niet mijn oren) onder water geweest en ben zittend op de rand in het zwembad gesprongen. Vind het nu eigenlijk toch wel leuk en ga gewoon volgende week weer !!! Eind goed al goed dus !

4 reacties op “Zwemles 4….

  • Bij het zoeken op internet kwam ik op jouw site. Leuk hoor! mijn zoontje van net 4 jaar zit ook op zwemles en heeft ook oorontsteking gehad. Afgelopen donderdag weer voor het eerst geweest en heeft drie kwartier gehuild. Hopelijk is hij net zo knap als jouw en komt alles weer goed.
    Groetjes
    Linda

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

