Weekendje weg

Gepubliceerd 19 november 2008 door Sannie

Afgelopen weekend zijn we naar Port Greve geweest. Helaas ging het niet zo als we gedacht hadden. Yannick werd vrijdagavond al wat ziek en zondag zijn we aan het begin van de middag al naar huis gegaan. Jammer hoor, had graag nog willen zwemmen en uit eten gegaan en naar de intocht geweest van de Sint. Maar ja, ziek daar kan je niets aan doen. Vond het verder wel heel leuk, heb veel met Megan gespeeld. We zijn samen in een grote ballenbak geweest.We vinden het allebei nog wel een beetje moeilijk om speelgoed te delen maar dat schijnt er bij te horen. En ik vond het wel heel leuk om Megan drinken te geven en overal mee te helpen. Net als bij mijn poppen, die krijgen ook altijd wat te drinken en eten van me. Ook ben ik heel druk met klaas en de pietjes, zie ze ook echt overal nu. Heb ook mijn schoen gezet van het weekend en er zat nog wat in ook ! Kan niet wachten tot 5 december, volgens Mama krijg ik dan nog meer kado’s !! Hieronder nog wat foto’s van afgelopen weekend.

5 reacties op “Weekendje weg

  • het was idd erg jammer dat Yannick ziek was, maarja,we hebben het toch wel gezellig gehad he! En Megan vond het wel erg makkelijk dat je haar drinken steeds gaf hoor, hoefde ze het zelf niet beet te houden!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

