Mijn eerste gewonnen wedstrijd !!!!

Gepubliceerd 12 november 2008 door Sannie

Jippie !!!! Ik heb een wedstrijd gewonnen ! Vanochtend werden we gebeld door de Albert Heijn hier in Vleuten. Zoals jullie al wisten hebben we druk de Doornroosje poppen gespaard. In de winkel was er ook een kleurplaat van Doornroosje en die hebben Yannick en ik allebei ingekleurd. Ik wat meer gekrast maar ik had mijn best gedaan. En wat denk je wat, bellen ze dus om te vertellen dat ik de hoofdprijs had gewonnen ! Een heel leuk Disney DVD pakket en een chocoladeletter. Ik riep gelijk : "sesjes" en "hondjes" want Doornroosje en de Kleine Zeemeermin en 101 Dalmatixc3xabrs zaten er ook bij. Ik was de jongste deelnemer en ze vonden dat ik zo goed mijn best had gedaan dat ik mocht winnen. En nu sturen ze ook mijn tekening nog door naar het hoofdkantoor. Want alle winnaars doen nog mee voor de superprijs, een verblijf in Disneyland Parijs !!! Duimen jullie mee ???? En ik heb trouwens de letter aan Yannick gegeven want die had eigenlijk veel beter dan ik gekleurd…

7 reacties op “Mijn eerste gewonnen wedstrijd !!!!

  • Wat leuk, gefeliciteerd.
    En wat goed dat je Yannick ook iets gegeven hebt.
    Hier was er ook een kleurwedstrijd voor een kerstcircus in ahoy naar helaas geen van twee’tjes had prijs.
    Groetjes Melissa

  • Woow van harte gefeliciteerd zeg!

    Gaaf!

    En nu maar hopen dat je ook de GROTE winnaar bent , lijkt me zo geweldig, als Ik oud genoeg ben dan wil ik daar ook echt wel heen! Mama ook heeeeelll graag dat scheelt.

    Wat heb jij al mooi lange haren!!!

    Ik moet nu slapen van mijn mama , maar ik kom snel weer eens bijlezen samen met haar

    Dikke kus van Isabel en Cynt

  • Wauw!!!! Dat is weleens even helemaal geweldig zeg!! Van harte gefeliciteerd met je prijs Kaylinn!! En wat een leuke prijs ook! Heerlijk die disneyfilms!! Zullen hier voor je duimen hoor, dat je tekening nog meer indruk maakt enne dat jullie ook nog lekker naar disney kunnen! Want dat zou dan toch wel helemaal fantastisch zijn he!! Toppertje!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

