Amber Alert Nederland

Gepubliceerd 12 november 2008 door Sannie

Had er al in de krant wat over gelezen maar kwam het nu ook tegen op de weblog van Niels. In Amerika al langere tijd in gebruik en nu in Nederland ook in werking gezet. Het is een waarschuwings systeem wat in werking treedt bij vermissing van kinderen. Je kan je aanmelden waardoor je een sms ontvangt of een e-mail of via MSN. Maar je kan ook op je website een code zetten, als je deze plaatst zal iedereen die bij je leest ook het bericht zien. Kleine moeite die heel veel kan opleveren dacht ik zo ! Doen jullie ook mee ? Bedankt voor de tip Niels (en mama Melissa!!) Kijk even op de site en meld je ook aan !!Amber

5 reacties op “Amber Alert Nederland

  • Wat je onderste log betreft, natuurlijk duim ik mee! Zou toch top zijn!!!

    Wat dit bericht betreft, ik had t op de tv gehoord maar was er nog niet toe gekomen me te registreren, ga ik zometeen gelijk doen en dan op mijn logs zetten!
    Bedankt dat je me er even aan herinnerd hebt!

    Knufff

  • Dag hier is weer eens Internet-pieterbaas met een berichtje namens Sinterklaas.
    Met het Sinterklaas-Spel doe jij al mee en Internet-Piet is met 20 spelers al heel tevree.
    Toch kunnen er altijd nog meer bij,
    met 20 maar ook meer zijn Sint en Pieten heel erg blij!
    Nu dus 20 schoenen op een rij voor de open haard…. het Spel en de prijs is het meedoen zeker waard!
    Nog eventjes geduld, nog even wachten, je mag het spel beginnen te spelen als je wakker wordt over 13 nachten!
    Warme groeten van Sinterklaas en Pieterbaas!

  • Ik kom even langswippen om je een hele fijne dag toe te wensen, en morgen, en overmorgen en en en (alle dagen maar gedekt want ik weet niet wanneer ik weer langskom lol)
    HOpelijk is het bij jou beter weer dan hier!
    Knuffffffffff

  • Hoe is het vandaag gegaan met de zwemles?
    Ik heb het allemaal wat druk gehad en probeer van de week echt een logje te maken op alle 2 de web-loggen, ik ben druk op de school van Judith bezig (morgenvroeg en avond weer ramen gaan beschilderen en versieren), ik hoop vrijdag een logje weg te zetten, ben nu alleen maar even aan het lezen op andere web-loggen.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

