Zwemles 2 !!

Gepubliceerd 5 november 2008 door Sannie

Gistermiddag was het dan weer tijd voor zwemles. Papa en Mama hadden er een beetje een hard hoofd in want ik was een beetje sjaggie en meestal komt dat doordat ik zenuwachtig ben. Ze dachten dat ik flink zou gaan huilen maar dat was dus niet zo ! Ik heb met alles meegedaan, ben zelf in het water gesprongen. Ik ben nu al met een nog groter gedeelte van mijn hoofd/gezicht onder water gegaan. Misschien ga ik volgende week wel helemaal. En toen papa na een klein half uur al weg moest vond ik dat prima. Papa ging zich vast douchen en aankleden. Nieuwschierig als hij was keek hij daarna om een hoekje naar onze les. Alleen niet zo slim, hij stond iets te dicht bij de sensor van de douche… Begrijp je hem al ? Zijn trui was op zijn rug dus behoorlijk nat hihihi. Moet je ook maar niet stiekum kijken Papa !!  Ik heb nu al weer zin in volgende week, kom maar op met die zwemles !!

10 reacties op “Zwemles 2 !!

  • Ohh geweldiggggg zie t al helemaal voor me!!!

    Misschien moet je Mama vragen een camera mee te nemen en het te filmen zodat als Papa het nog een keertje doet (want Papas leren t toch niet hihi) kan ze het hier aan ons laten zien!

    Leuk dat je zoveelplezier aan zwemles hebt, is in ons waterrijk landje ook wel erg belangrijk…..

    Knufffff Melody

  • Sinterklaas is blij dat je ook aan boord stapt! Mocht je zeeziek worden ben je door de verpleeg-Piet zo weer opgelapt!

    Klamp je dus maar vast aan je schoen en dan gaan we het gezellig samen doen!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

