Kijkavond

Gepubliceerd 2 november 2008 door Sannie

Donderdagavond was het dan weer zover. Kijkavond op school ! Ik heb Papa en Mama en Kaylinn alles laten zien, en ook mijn portfolio. Daarin plak ik zelf alle dingen die ik mooi genoeg vind om daar in te doen. Ik had nu wel heel wat ingeplakt, meestal zat er weing in. Ik wil namelijk altijd alles mee naar huis nemen zodat ik het daar op het prikbord kan hangen. Maar nu was mijn portfolio aardig gevuld. En ik heb ook mijn schrijfboek laten zien, heb al heel wat geschreven !! Hier wat foto’s.

3 reacties op “Kijkavond

  • Is altijd leuk hxc3xa9 zo’n kijkavond.
    Ik vind het altijd erg leuk om te zien waar ze mee bezig zijn.
    Als Judith klaar is met een thema komt hun werkmap altijd eventjes mee naar huis om er samen thuis nog even in te kijken, vind ik ook altijd erg leuk.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

