Hiep Hiep Hoera !!!

Gepubliceerd 2 november 2008 door Sannie

Morgen is het dan al weer zover, Megan wordt 1 jaar ! Is alweer een jaar geleden dat ik richting het ziekenhuis in Almere mocht rijden en daar bij de bevalling van Megan mocht zijn. Was een hele bijzondere ervaring en je begrijpt dat mijn kleine nichtje dus altijd een speciaal plekje bij me heeft ! En nu dus tijd voor een feestje ! Vanmiddag om 15.00 begint het grote feest, kadootjes staan hier al ingepakt klaar. Wij zijn klaar voor de Hoobs-taart !!Gaan jullie Megan ook even feliciteren ?

Hier nog ff een foto van een jaar terug en als je kijkt naar de foto in mijn zijkolom zie je dat ook kleine meisjes groot worden …

Megan_sarah_001

7 reacties op “Hiep Hiep Hoera !!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

