Eerste zwemles !

Gepubliceerd 29 oktober 2008 door Sannie

Gistermiddag was het dan zover, mijn eerste zwemles ! Van te voren riep ik steeds hoeveel zin ik er in had en dat ik het zo leuk vond en helemaal niet eng. Maar toen ik met Papa het zwembad inliep was ik toch een stuk minder stoer… Papa stond in het water en ik moest er in springen maar dat zag ik toch niet zo zitten… Ik moest zelf even huilen maar toen de badmeester kwam (Nordin heet hij) werd ik al wat rustiger. En eenmaal in het water was het eigenlijk toch wel heel leuk. Papa moest mij voortrekken en met zo’n grote lange slang deden we ook allerlei dingen. Moest ik er op liggen enzo. Ook moess ik er onderdoor maar dan moest ik helemaal onder water en dat deed ik dus echt nog niet. Maar ik ben wel met mijn oor en kin onder geweest, volgens de badmeester een goed begin. Ik vond het wel heel leuk maar was blij dat Papa nog mee mocht doen. Papa en Mama waren best trots op mij, op vakantie heeft het twee weken geduurd voordat ik een beetje zeker was in het water dus deze les viel alles mee ! En wie weet verras ik iedereen door heel snel mijn diploma te halen, we zullen het zien !!

6 reacties op “Eerste zwemles !

  • Lieve Yannick,

    Als je het eenmaal onder de knie hebt is het hartstikke leuk. Dan kun je straks met papa of mama van de glijbanen af in het zwemparadijs. Maar omdat het water daar wat dieper is moet je wel kunnen zwemmen.
    Maar jij bent een dapper ventje en komt er dus wel. Laat ze maar eens een poepie ruiken.

  • knap van je hoor Yannick, maar ja,ik zeg altijd al dat je en KANJER bent he!! Over 2 wk gaan we het weekendje weg en dan kan je ons laten zien wat je allemaal al kan he!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

