Halloween

Gepubliceerd 26 oktober 2008 door Sannie

Gisteren ben ik met papa, mama en Kaylinn naar de Groenrijk geweest. Daar hadden ze een leuke Halloween actie. Je kon daar namelijk een pompoen uithollen, gezichtje in maken en dan een kaarsje er in zetten. Papa heeft geholpen met het uitsnijden en hij is wel heel mooi geworden ! Ook voor Kaylinn hebben we er xc3xa9xc3xa9n gemaakt. Was blij dat het gisteravond donker werd, mocht het waxinelichtje aan. Hoe vinden jullie ze ?? 

7 reacties op “Halloween

  • Dag lieverd, ben afgeleid door de spooktocht en het wijzigen van de layouts van mijn logs dus vandaag ff een stukje ‘verwaarlozing’ waarvoor ik me verontschuldig!
    Ik wens je een top-zondag in liefde en geluk en gezondheid!

    Knufffffffffffffffffffffffff

    PS…. mooieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee layout!!!!!!!

  • Wauw je web-log ziet er leuk uit zo, die kopfoto is weer geweldig, ik moet ook eigenlijk iets aan mijn web-loggen doen…, maar ja dat roep ik volgens mij oo kal een tijdje.
    Ik was benieuwd hoe de 1e zwemles is gegaan bij Yannick.
    Bij Judith ontzettend goed, ze is zelfs al onder water gegaan dat wij zo iets hadden van …. wauw, niet verwacht al zo snel.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

