In de make-over….

Gepubliceerd 24 oktober 2008 door Sannie

Ben ff aan het restylen geslagen…. Vond het wel weer eens tijd voor een nieuwe look ! En dit is hem dan zo’n beetje geworden. Om te beginnen met grote dank aan Jans van Kopfotoenzo voor de zeer snelle en mooie kopfoto ! (En jullie bedankt voor haar weblogadres hihihi) Met de kleurtjes van de layout ben ik nog wat aan het stoeien, hoor graag wat jullie er zo van vinden. Heb een beetje moeite om de juiste kleuren te vinden. Ik had daar zo’n mooi programmaatje voor, als je dan op een kleur ging staan zag je de HTML kleurcode maar kan dat nergens meer vinden…. Maar ik ben nu al een heel eind gekomen. Maar ik hoor dus graag hoe het er bijstaat vanuit jullie oogpunt. Alles goed te lezen enzo ?? Kortom kom op met die (opbouwende svp) kritiek.Goed weekend allemaal !!

7 reacties op “In de make-over….

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

