Weer door de keuring..

Gepubliceerd 21 oktober 2008 door Sannie

Gistermorgen moest ik met mama mee. Ook Yannick ging mee (had studiedag) en Silvia. Waar we naar toe gingen ? Het consultatiebureau. Moest ik me eerst uitkleden en toen meten en wegen. Had ik al niet zo’n zin in maar met een beetje moeite zagen mama en Silvia dat ik nu 12 kg woog en 87.5 cm was. En toen naar een mevrouw. Nou, daar had ik helemaal geen zin in. Toen ze ook vroeg waar mijn neus was en mijn oogjes zei ik alleen maar "weg".  En verder kwam er niet veel uit terwijl ik thuis hele verhalen vertel. Had ik daar dus geen zin in, ff lekker mama pesten hihihi. Maar die mevrouw zei dat er wel meer kindjes waren die dat zo deden, ik ben 2 en ik zeg nee !!!! Maar alles was verder goed, hoef nu pas over een jaar weer. Daarna zijn we nog even naar de Ikea geweest en de Toys ‘r Us. Nog wat gekocht van mijn verjaardagscentjes. En toen weer snel naar huis want ik was het aardig zat. Toch nog niet helemaal de oude….

Tot slot nog een kleine fotoimpressie van mijn verjaardag afgelopen zaterdag. Vooral de "sessentaart"was een groot succes !!

5 reacties op “Weer door de keuring..

  • Wat word je al een flinke meid. Lyanne is nu 67 cm, dus dat begint ook al flink te groeien… Vandaag de uitslag misschien van haar heupjes.

    Mooie foto’s van een prachtige verjaardag!

  • en het was een gezellige verjaardag he! Megan had het ook naar haar zin hoor!!En wat was je taart mooi! Megan krijgt nu toch een hoobs taart, dat vinden papa en mama wel leuker dan bumba.

  • Wat een mooie Sessentaart zeg, eigenlijk te mooi om op te eten!!! Smaakte ‘zij’ ook net zo lekker als dat ze eruit zag?? En jeetje, wat een kadoos zeg, dat moet een super verjaardag zijn geweest!!
    Fijn dat je weer door de keuring heen bent gekomen!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

