Nieuwe week..

Gepubliceerd 21 oktober 2008 door Sannie

Zo, de nieuwe week is weer begonnen. Gelukkig is iedereen weer aardig hersteld, Kaylinn heeft net ook voor het eerst in een paar dagen weer wat brood op. En gelijk weer een druk weekje, gisteravond had ik Visagieles van Mylxc3xa8ne. Kan ik gelijk vanavond in de praktijk brengen want dan heb ik een party bij Diane. Wordt gezellig zussie ! En morgenavond heb ik hier thuis een party van Speelgoed International. Mijn oud-collega Natasja komt dan gezellig langs. Donderdag dan vergadering en vrijdag lekker niks. Zaterdag speelotheek dienst draaien en lekker weekend houden. Hoop dat het weer een beetje mee werkt, kunnen we lekker naar het bos. Was al het plan in de vakantie maar door alle zieken is dat dus allemaal niet doorgegaan. Heb trouwens nog een vraagje, wie heeft er voor mij een adresje van iemand die kopfoto’s maakt ? Ik wil graag mijn log weer eens aanpakken maar degene die het het laatste gedaan heeft doet het momenteel even niet…..

6 reacties op “Nieuwe week..

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

