Hxc3xa8, hxc3xa8 daar is ze weer…

Gepubliceerd 19 oktober 2008 door Sandra

Ja sorry hoor, veel te lang niet gelogd… En dan zie ik de felcitaties voor Kaylinn, bedankt allemaal ! Maar het was met het weekje wel… Vorige week vrijdag de laatste schooldag voor de herfstvakantie. En ik kon om 10.00 naar school om Yannick ziek uit de klas te halen…. Ook zaterdag ging het niet met mijn mannetje. Koorts, moe, hoesten. En zondag dacht ik, laat ik ook eens mee gaan doen…. Maandag is Marco zelfs van zijn werk thuisgebleven, dinsdag zijn de kids naar Oma gegaan. Yannick was toen gelukkig al weer opgeknapt. Woensdag is mijn moeder nog een dagje bij mij geweest en donderdag ging het weer redelijk met me en kon ik het alleen af. Wel kwam Sil mijn strijk halen (bedankt nog!) en brood brengen. En vrijdag moest ik dan wel weer want er moest taart gemaakt worden en soep gekookt. Maar ’s ochtens werd Kaylinn wakker met 39.8 gr……… Ja, inderdaad, nu was zij ziek. Hoe krijgt ze het voor elkaar, bijna jarig….. En gisteren was er dan dus het grote feest met een zieke Kaylinn… Met sinaspril is ze de dag aardig doorgehobbeld maar vannacht was het niks. En nu ligt ze ook weer op bed, hele kleine oogjes, snotterneusje en koortsig. Maar we hebben gevierd dat ze twee is geworden, log met foto’s volgt !!

7 reacties op “Hxc3xa8, hxc3xa8 daar is ze weer…

  • Wauw!! 2 jaar alweer!! Hiep hiep HOERA!!!Alsnog van harte gefeliciteerd met Kaylinn hoor!!

    Jeetje wat een zieken allemaal!! En dan Kaylinn nog wel op haar verjaardag! Wat sneu!

    Hoop dat ze toch nog een beetje genoten heeft van haar tweede verjaardag!! En natuurlijk dat ze heel snel weer helemaal beter is!!

  • Ik hoop dat je toch nog en leuke dag hebt gehad,zaterdag! ondanks je ziek was,was je aardig te spreken op je alweer tweede verjaardag!

    marco was idd leuk alleen duurde het een beetje kort! hij begon om half negen en stopt om 22.45 en om 23.00 stonden we weer buiten! beetje jammer van de duren kaartjes,maar dat neemt niet weg dat we niet genoten hebben! en ik niet alleen van marco,maar ook van mijn kleintje die driftig aan het schoppen was! nu maar hopen dat het door de goeie muziek kwam:)

  • Oh oh, 2 dagen te laat (sorry), alsnog gefeliciteerd met je verjaardag hoor Kaylinn, ik hoop dat je toch nog wel een leuke verjaardag hebt gehad ondanks dat je ziek was.
    Jullie hebben niet zo’n fijne herfstvakantie achter de rug dan, jeetje…
    Ik hoop dat het nu weer beter met jullie viertjes gaat.

    Groetjes Melissa

  • Balen hoor Kaylinn, dat je precies op je verjaardag ziek bent, maar ja, je doet er niet veel tegen…Ook hier de nodige zieken al geweest hoor, er heerst weer wat in NL!!

  • Geef een reactie !!

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen