Het schiet nu op…

Gepubliceerd 6 oktober 2008 door Sannie

Ja, over nog geen twee weken ben ik jarig ! Op de 18e wordt ik al weer 2 !!  Ik heb mijn verlanglijstje al af en de uitnodigingen zijn de deur al uit. We vieren het op de dag zelf. ’s Ochtends komen wat vrienden en bekenden en ’s middags de opa’s en oma’s en ooms en tantes. Mama was al aan het zoeken naar een leuke taart voor mij waar ik dan ’s middags lekker in kan graaien. Voor de ochtend gaat ze zelf een Mickey taart maken. Maar ze heeft hem gevonden, ik zag dat ze op de laptop bezig was en riep gelijk "sesjes". Het wordt namelijk een Prinsessentaart ! Mama heeft hem gevonden op de website met allemaal feesttaarten. En ze zitten hier vlakbij dus dat komt mooi uit. Ik ben al heel druk met mijn verjaardag want als je hieper de piep roept zeg ik "hoera" en gaan mijn handen de lucht in. Als je dan vraagt wat ik krijg op mijn verjaardag roep ik "dootjes"en als je vraagt wat we gaan eten zeg ik "sessentaart". Kortom ik weet het precies, nu nog een aantal nachtjes slapen en dan is het zover….

15 reacties op “Het schiet nu op…

  • Zo zeg, wow, wordt jij al een grote meid!!!

    Een mooie leeftijd om vooral je papa en mama heel erg veel te plagen, zeker op je verjaardag!

    Maak er dus maar een mooie feestje van!

    Doe je iedereen de groeten van me?!

    X Melody

  • Ja het gaat hard hxc3xa9, jullie dametje word alweer 2 jaar, jeetje toch.
    Ik heb weer “even” bij gelezen en ben weer op de hoogte, ik was druk bezig met hier de verjaardag van Judith en heb wel gauw logjes gemaakt maar nog nergens wat bij kunnen lezen, nu dus inmiddels wel.

    Groetjes Melissa

  • Ik maak nooit plakberichtjes, maar vandaag een grote uitzondering voor een heel bijzonder meisje. Even haar ouders en Elisa zelf een hart onder de riem steken. Haar verhaal staat op mijn weblog. Help je mee?

  • Nog maar 3 dagen en dan is het tijd voor de prinsessentaart!!!!!!

    liefs!

    p.s. er staat eindelijk een foto op de site van de keuken (niet heel duidelijk, maar die volgt binnenkort nog….)!!!

  • Op de weblog van Melody zag ik dat Kaylinn (leuke naam trouwens) jarig is… 2 jaar geworden!!! Dus kom ik even langs om jullie te feliciteren!!! Een fijne verjaardag!!!

    Groetjes Natascha

  • Prinsesje gefeliciteerd met je 2e verjaardag en natuurlijk papa, mama en Yannick ook, jammer dat je ziekl bent, maar als je de kadootjes ziet knap je misschien wel op, tot vanmiddag

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

