Racen maar !!

Gepubliceerd 29 september 2008 door Sannie

Wat papa en Yannick gisteren opgezet hebben is toch wel zo leuk… Er stond ineens een hele grote baan met twee auto’s. Een echte racebaan, net als de Formule1 die ik wel eens met papa kijk. Ik heb het ook geprobeerd en ook lukt het nog niet echt, ik riep wel steeds "leuk". Ik klets toch steeds meer, maak nu ook korte zinnetjes. Mama verstaat me prima maar de rest begint me nu ook eindelijk te begrijpen…. Ik ga ook steeds op het "potjuh" en de "C". En er komt vaak een plasje, goed van mij toch ? Ben nog lang niet van mijn luiers af maar het begin is er in ieder geval !

Photobucket

3 reacties op “Racen maar !!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

