Daar ben ik weer…

Gepubliceerd 29 september 2008 door Sannie

oeps.. al weer twee weken niet gelogd… Tijd vliegt hier ook echt voorbij. Het is zo’n gekkenhuis niet te geloven. Maar afgelopen weekend de Kledingbeurs al gehad, eerste drukte weer voorbij. Weer aardig wat verkocht en ook nog wat leuke kleding weer gekocht. En nu vrijdagavond 70/80 Party van de Ouderraad van school. Feest voor alle leraren en ouders.  En het zou leuk zijn als je in stijl komt. Dus wie heeft er nog wat leuks voor me? Heb nu al een pruik en bril maar zoek nog wel wat. Marco moet tenslotte ook verkleed. Dus heb je nog een pruik, gekke bril, kettingen enz laat het me even weten !

Zaterdag hebben we dan de opening van de speelotheek. We hebben er lang naar toe gewerkt en nu is het dan bijna zover. Van 11-15 is iedereen van harte welkom in Weide Wereld dus ben je in de buurt kom ff buurten !! ’s Avonds sluiten we het dan af met een etentje voor alle vrijwilligers en dan vanaf maandag gaan we weer "gewoon" diensten draaien.  Maar eerst dus nog ff een druk weekendje, denk dat ik zondag niet veel meer doe….

Maar zal waarschijnlijk wel weer wat meer tijd hebben om te loggen en te lezen, schoot er nu een beetje bij in ! Groeten allemaal en een goede week !

3 reacties op “Daar ben ik weer…

  • Geeft niks hoor, af en toe wat minder loggen! Ook hier nu eindelijk weer wat minder druk…maar weet eigenlijk zelf vaak niet eens waarom het zo druk is…Komt vanzelf wel weer dat loggen! Ik blijf in ieder geval mijn maibox in de gaten houden voor weer een nieuw logje!

    liefs!

  • Zo dan bezige bij…..het gaat wel lekker of ben je jezelf ondertussen al voorbij gevlogen ook?
    Tussen de regels door lees ik wel dat je er enorm veel plezier aan beleeft dus het zit 2wel goed denk ik!
    De grote G is dan ook wel aanwezig, hou dat zo!
    En voor morgen kan ik je helaas niet helpen…. alles dat ik al had is met de verhuizing weggemieterd…. sorry
    Toch wens ik je een heel fijn feest toe en zondag vooral een lekker en relaí daggie!
    knufffffff

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

