daar zijn we weer….

Gepubliceerd 2 september 2008 door Sannie

Ja, de vakantie is helaas weer voorbij… Na zes weken waarvan drie heerlijke weken in Mallorca is het gewone leven dan weer begonnen. Yannick weer naar school, Marco weer aan het werk. En ik moet zelf ook weer aan de bak. Na thuiskomst eerst mailbox geschoond (zat vol, 400 mailtjes) en een berg strijk weggewerkt.(drie uur gewoon niet normaal). Van het weekend jullie logjes weer gelezen en nu dus zelf weer aan de gang. Eerst een kort logje en dan zo nog even wat nieuwe foto’s in de zijkolom. Zijn in de vakantie bij Bell Photo geweest namelijk…

Mallorca was weer geweldig. Goed weer, lekker eten, leuke mensen, mooi uitzicht. Volgend jaar gaan we weer als het even kan ! Yannick en Kaylinn hebben zich ook prima vermaakt. Yannick was nadat hij even moest wennnen niet meer uit het water te krijgen en ook Kaylinn vond strand en zee leuk. Toen we uit de taxi stapte zag ze de zee, riep "Badje !!"en heeft dat de rest van de drie weken herhaald. Zij wou graag naar het badje !! Hier een korte fotoimpressie. Heb net alle foto’s op de laptop geknald. Zijn er in totaal 672…… (en dan komen die van Diane er nog bij….) Ik ben dus nog wel even zoet met slideshow’s maken….

7 reacties op “daar zijn we weer….

  • Hoi,
    Dat ziet er goed uit, hadden wij dat ook maar zo hier 6 weken lang gehad…
    Wat ziet kaylinn er al wijs uit zo joh op die ene foto met zonnebril en trouwens ook op de foto’s hier naast van Bell-photo, echt al een hele dame…
    Hier komen ze rond de herfstvakantie weer in het dorp geloof ik, mooie foto’s.
    Groetjes Melissa

  • Heb net al even bij “zussie” gespiekt, maar jullie hebben ook schiterende foto’s gemaakt! Kan me wel indenken dat je volgend jaar weer graag gaat! Enne….mocht je al die ‘slides’ gemaakt hebben, geef even een seintje dan houd ik even een paar uurtjes vrij;-)……

    Leuke foto’s van de kids; wat wordt Kaylinn groot!!!

  • Als je die foto’s zo ziet wil je gelijk weer terug.
    Het was er erg gezellig met jullie op het strand, kon ik tenminste in het water wat kletsen want pa gaat er niet veel in en lekker met Yannick spelen in de zee.
    De lekkere tompoucen van mona lisa mis ik ook, dus als Marco weer gaat hardlopen mag hij van mij daar heen.
    OOk pa zijn verjaardag vergeet hij niet zo gauw, ballonnen, slingers en een groot bord van 60 jaar bij Gaby op het terras en op het strand, hij had veel bekijks.
    Hopelijk lukt het volgend jaar in het app. van Maria en anders dichtbij.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

