V A K A N T I E !!!!!!

Gepubliceerd 4 augustus 2008 door Sannie

Photobucket De vakantie is nu ook voor Marco begonnen dus wij gaan hier lekker genieten. We bloggen 1 september weer !zon mallorcaPhotobucket Photobucket

8 reacties op “V A K A N T I E !!!!!!

  • Een hele fijne vakantie, wij zijn gisteren weer terug gekomen van een heerlijke vakantie…
    Geniet ervan en tot 1 september.
    Groetjes Melissa

  • Nah zeg snikkkkk maar okeee sjugt, kw8 wel tot je trug ben hoor…..
    Fijne vakantie lieverd, ohh enne de mail stuur ik wel hoor als ik weer iets gevonden heb! HIHI of heb je al genoeg?

    Liefs Melody

  • Oh wauw wat lekker zeg!! Hier lijkt de vakantie alweer zolang geleden…Aldwin had vakantie genomen vanaf Cas zijn operatie! Ook een wat andere vakantie dus, maar het was wel erg fijn dat ie thuis was hoor!!

    Meid, geniet lekker van jullie vakantie samen!! Dat jullie maar een heleboel leuke dingen mogen gaan doen!! Tot 1 september!!!

    xxx Danielle

  • Hoi,

    Ik las op mijn web-log dat jullie weer thuis waren en ik dacht ik ga kijken hoe jullie het gehad hebben maar zag nog geen nieuwe blog.
    Ben benieuwd hoe het is geweest.
    Heeft Yannick er weer zin in?

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

