Help ook een handje mee !!!!

Gepubliceerd 25 juli 2008 door Sannie

Onderstaande log komt van Melody Fiets ook mee met Debby!!! Zoals jullie weten is Debby van de Nije Stichting bezig met diverse activiteiten rondom het ‘verwennen’ van mensen die met de nare K te maken hebben *gekregen*. Ik kreeg van haar een mail die ik jullie niet wil onthouden! IK hoop dat jullie (voor zover mogelijk uiteraard) mee gaan doen met dit nieuwe initiatief om haar stichting onder de aandacht te brengen!!! In de mail schrijft Debby het volgende: Kanker heb je niet alleen, laten we daarom samen helpen! 6 september organiseert de Nije Stichting in samenwerking met Natuurmonumenten en VVV de Lutte , De Nije Fietstocht! Vanaf 10 uur kan er gestart worden en indien de deelname groot is gaan we gefaseerd van start. Start en eindpunt is het pittoreske de Lutte op de parkeerplaats voor het VVV kantoor. Meer informatie daarover volgt later! Natuurmonumenten heeft een prachtige route uitgestippeld die toevalligerwijs precies langs de toekomstige Nije Hoeve gaat, de Judith Hoeve. Vanaf volgende week staat op de site de Nije Vitaal online en daar kun je je inschrijven voor de prachtige tocht van 25 km. Dat is voor iedereen te doenxe2x80xa6.enthousiasmeer alvast de omgeving om mee te fietsen en vraag kennissen, vrienden, familie en collegaxe2x80x99s om jou te sponsoren voor de Nije Hoeve, en haal de fiets maar alvast uit het vet. Ik ben zelf niet zoxe2x80x99n fietser, maar maak hiervoor graag een uitzondering. Kun je zelf niet fietsen?? Sponsor dan een ander, en help mee met het uitdelen van routes, Nije rugtassen en folders! Sponsor- en inschrijfformulieren staan vanaf maandag op de site! Fiets je met me mee?? PS: Ik ga zeker mee doen en als jullie niet zelf willen/kunnen fietsen maar wel willen helpen met sponsoring door bijv. mij te sponsoren, laat het me dan alsjeblieft weten. Iedere euro is er eentje en samen maken van vele kleintjes 1 grote waarmee Debby dan weer verder kan met het fantastische werk dat zij doet! Ik zie dus graag een reactie van jullie hierop terug in mijn mail bijv. of in mijn gastenboek of in de reacties hier of anders mag je me natuurlijk ook bellen… Ik zou het ook enorm waarderen als jullie dit bericht kopixc3xabren en verder verspreiden via jullie logs, sites, mails etc aan zoveel mogelijk mensen! Dank jullie wel alvast!!!

En vandaar deze kopie op mijn log ! Wil je meedoen weet je nu waar je moet zijn ! Bij deze wil ik je wel sponsoren Koba, laat maar weten hoe en wat. Vind het geweldig dat je nu kunt meefietsen dus ik zal je steunen (al is het vanuit de verte …)

3 reacties op “Help ook een handje mee !!!!

  • Hallo Lieverd, helemaal geweldig, dank je wel !!!!!

    Je mag het bedrag overmaken op giro XXXXXXX.

    Ik zet het dan op de sponsor lijst met jouw naam erbij. En op 6 september zal ik de lijst tezamen met het geld aan Debby overhandigen!

    Alvast bedankt namens Anita en mij en alle andere betrokkenen!!!

    Kussssssssssssssss

  • Hxc3xa9xc3xa9l erg bedankt voor de sponsoring en de aandacht via jouw weblog!!
    Geweldig hoe iedereen zich inzet om mij te helpen om de Nije Hoeve te realiseren!
    Kanker heb je niet alleen…en daarom fietsen we samen! EN ik vind het geweldig dat iedereen Koba sponsort….want Koba moet er extra veel inpanningen voor verrichten…en die topper doet er alles aan om 6 september mee te fietsen!!

    Dank jullie allemaal…ik ben er stil van!!

    groeten,
    debby Nijenhuis
    http://www.denijestichting.nl

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

