Bijna….

Gepubliceerd 18 juli 2008 door Sannie

Het is nu bijna zover, over een half uurtje vertrek ik naar school om Yannick voor (voorlopig) de laatste keer op te halen. Om 12.15 verzamelen we allemaal op het schoolplein op het dak om de vakantie in te luiden. Ik hoop wel dat het droog is, is nu niet echt lekker zomerweer ! Maar dan is het dan zover, zes weken geen heen – en weerrijden naar school en geen gehaast met aankleden en ontbijten. En ook 6 weken een weblog die met zomerreces gaat. Zal misschien af en toe wat plaatsen maar ga ook lekker van de vakantie genieten ! Des te meer heb ik te vertellen op 1 september. Fijne vakantie allemaal en tot logs !!

Photobucket

5 reacties op “Bijna….

  • Hihi, en dan heb je ook heel veel te lezen, want er zijn er genoeg die deze vakantie gewoon door gaan met bloggen. Ondergetekende blijft trouw dagelijks een blogje schrijven…

    Wens je een hele fijne vakantie!!!

  • Hoi, een hele fijne vakantie en het goede weer is onderweg (eindelijk).
    Ook op mijn web-loggen zal niet veel te lezen zijn, de papa van Judith en Niels heeft nu ook vakantie gekregen (gisteren) en wij gaan het er ook flink van nemen, lekker genieten met z’n viertjes en rustig aan alles.

    Groetjes Melissa

  • Jullie ook een hele fijne vakantie met hopelijk goed weer, heb ik het ook want wij blijven ook in ons nu nog natte kikkerland.

    Geniet van de kids en tot over een week of 6

    Groetjes Marjan

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

