Nieuwe kamer !!!

Gepubliceerd 14 juli 2008 door Sannie

Ik ging vorige week woensdag met mama naar de Ikea. We gingen voor een lampje wat Yannick dan zou beschilderen als kadootje voor zijn juf. Maar mama die voor xc3xa9xc3xa9n ding naar de Ikea gaat, dat zou toch te gek voor woorden zijn…. En inderdaad, de gele tas was al redelijk vol toen we bij de koopjeshoek kwamen. En daar stond me toch een mooi meegroeibed, mama was gelijk verkocht. Zij papa gebeld en bed maar meegenomen. En dan ook maar gelijk matras en lattenbodem. Was ff proppen in de Twingo maar het pastte precies ! Zou ik dus van het weekend een nieuw bed krijgen ! Maar mama was beddengoed vergeten dus moesten we donderdag weer naar de Ikea. Nee, hoeslakens voor zo’n meegroeibed hebben ze niet bij de Hema, we moesten gewoon weer naar de Ikea. En daar rondlopend kregen mama, Yannick en ik nog veel meer leuke ideetjes. Papa is toen naar ons toegekomen om een uurtje of half zes en we hebben eerst lekker gegeten. En toen twee kasten, een ladekast, linnegoed en nog wat sierdozen ingeladen. Ik kreeg dus een hele nieuwe kamer ! Moet er nog wel een beetje aan wennen, papa en mama zijn gisteravond een paar keer naar boven geweest om me weer in bed te stoppen. Ook vanmiddag moest mama een keertje terug maar na een half uur slaap ik dan nu toch. Of ik zit heel stil op bed te spelen, je weet het maar nooit…… Hieronder mijn mooie kamertje !

4 reacties op “Nieuwe kamer !!!

  • Wat een mooi bed heb je Kaylinn en een hele mooie kamer, geen wonder dat je niet gelijk wil slapen, het is nu een hele echte meisjeskamer

  • das wel een hele mooie kamer!!! en wat een groot bed heb je! geniet er maar lekker van!

    bij de hema verkopen ze ook beddegoed en onderlakens voor een meegroeibed! toevallig vorige week kado gedaan aan een vriendinnetje!

    lieve groet,

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

