FF lachen…

Gepubliceerd 14 juli 2008 door Sannie

Had net eindelijk weer eens ff tijd dus heb weer wat logjes geplaatst zoals jullie zien. En heb ook weer even een rondje logland gedaan. Degene met een e-mail alert kijk ik altijd gelijk maar de andere moet ik echt ff aan denken. Kwam ik dus bij mijn nichtje Melissa terecht.Echt een te leuk filmpje, heb hier echt zitten schateren. Melissa gaat met zus Debby en vader Jos naar Amerika en Silvia (de moeder en mijn nicht) gaat ze brengen. Nou heeft zij een Opel Corsa. Jos heeft een grotere auto maar daar durft ze niet in te rijden. Nu moeten dus 4 grote en een heeeeeeleboel koffers (blijven jullie daar trouwens???) in de Corsa. Echt om ff voor te gaan zitten volgend filmpje :Online Videos by Veoh.com

7 reacties op “FF lachen…

  • insturen die video dan win je vast de hoofdprijs en hoe moet het dan als ze terugkomen dan hebben ze nog meer heyt is net een slapstick

  • Het was even flink bijlezen, heb helemaal dubbel gelegen bij het filmpje hihi.
    En wat een mooie kamer heb jij gekregen joh Kaylinn daar zal er hier eentje flink jaloers op zijn met allemaal mooie disney prinsessen dingen hihi.
    Tja nog een paar dagen en hebben jullie ook eindelijk vakantie nu maar hopen dat de zon snel gaat schijnen want deze 2 weken hebben jullie niks gemist…
    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

