Leuke speledingetjes…

Gepubliceerd 6 juli 2008 door Sannie

S8009515_2Vorige week was mama jarig maar ik kreeg ook een leuk kado ! Van Silvia (en Melissa, Debby en Jos natuurlijk) kreeg ik een laptop ! Eentje waar wel 60 spelletjes opzitten. Leuk joh, ik ben er steeds op aan het spelen. Ik neem hem denk ik mee naar Mallorca, kan ik daar ook spelen. Je kan er mee rekenen, lezen, spellen, schrijven en nog veel meer. Kijk mij maar eens zitten : Mama en ik zitten nu samen aan tafel tegenover elkaar met allebei een laptop, leuk toch !!

En gisteren moest mama weer naar de speelotheek. En ze nam voor Kaylinn een leuk berenkasteel mee en voor mij iets nog mooiers, een skelter ! Mag hem tot na de zomervakantie houden echt super gaaf ! Ik ga weer ff een stukkie rijden , doei !!

S8009527_2

13 reacties op “Leuke speledingetjes…

  • wow dat is stoer zeg!
    Een eigen laptop!
    Nou daar vermaak je je wel mee dus of niet Yannick.

    Mama was jarig maar jij bent wel HEEL erg verwend zeg!

    Enne de speelotheek, lijkt me straks ook wel wat!

    Jij gaat vast heel veel plezier hebben op je sckelter Yannick!

  • een laptop doe maar stoer!
    en ook nog een stoere skelter daar kan je pas echt hard mee race en slippen zoals onze perry dat noemt! lukt erg goed in het grind kan je van die leuke mooie en wilde sporen achterlaten!

    kom zaterdag maar even oefenen bij ons op het grindpad!

    lieve groet,

  • Jeetje wat leuk dat jij ook een kado’tje hebt gekregen.
    En wat een gave skelter geniet er nog maar eventjes van want nog 1 1/2 week en je hebt vakantie.

    Groetjes Melissa

  • Hoi Hoi,

    wat leuk dat je een reactie achterliet in mijn weblog. Ik zag net dat je een laptop hebt gehad. Lekker makkelijk he. Ik heb er ook een en ik zou hem niet meer willen missen

    Fijn weekend!
    Groetjes dinie

  • Da’s inderdaad wel heel erg stoer zo’n laptop! En je kan er ook nog eens vanalles op leren! Top zeg! Enne…zo’n mama die op de spelotheek werkt is toch ook wel erg handig zeg!! Veel plezier op de skelter hoor!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

