Weer een jaartje ouder….

Gepubliceerd 30 juni 2008 door Sannie

Maar ik voel me nog steeds jong hoor ! hihihihi. Heb een leuke verjaardag gehad, vrijdag al kado’s van Marco en de kids. Mooie zilveren ketting met hanger, nieuw kussen voor tuinbankje en een lamineerapparaat. En zaterdag een feestje gevierd met de familie. ’s Avonds heerlijk aan de bbq gezeten met twaalf man. Dat was een surprise voor mijn vader die de dag daarvoor in de VUT was gegaan. Ja, dat moet je toch ook vieren nietwaar ? En Sil, die tomatensoep die ik normaal maak op verjaardagen kom je maar een andere keer eten ! En nu zijn de slingers weer weg en kan het gewone leven weer beginnen. Nog drie weken school, maar wel drie drukke weken. Vandaag was ik actief in de anti-luizen-brigade op school. Daarna nog even in de klas van Yannick geholpen en toen thuis mijn moeder weer aflossen met Kaylinn. (bedankt nog ma !) Moeders ging met Mylxc3xa8ne zonnebrand naar huis, heeft ze wel nodig op de cruise die ze van de week met mijn vader gaat maken. Leuk toch zo’n onverwachtse vakantie ! Morgenavond moet ik dan werken, party bij Cynthia! En dan hebben we donderdag zomerfeest op school, moet ik nog wat hapjes voor maken en op de avond zelf limonade schenken. Krijg je als OR lid, maar ik doe het met plezier hoor ! En dan vrijdag is er de bbq van de vrijwilligers van het buurthuis hier waar ik de Wijkrant en de Kledingbeurs voor doe. Tenminste de Wijkrant deed want ik heb de laatste krant net gedraaid. Met het (ook vrijwilligers)werk voor de speel-o-theek werd het allemaal een beetje te veel. Het is maar goed dat ik geen full time betaalde job heb……. En dan is het weer weekend en daarna nog maar twee weken school…. Goede week allemaal, maak je niet te druk, wordt het veel te warm voor !!!

Photobucket

9 reacties op “Weer een jaartje ouder….

  • Hier is de vakantie al begonnen voor Wesley. Mijn hubbie draait zijn laatste week en dan heeft ook hij vrij. Denk dat ze gelijktijdig weer beginnen, maar dat weet ik deze week pas zeker als de brief van het AOC in de bus valt met Wesley’s eerste schooldatum. Boekenlijst is wel al binnen en die moet deze week bij de boekhandel zijn. Kortom, zat te doen deze vakantie, want ik werk nog voor ik 3 weken vrij heb en ondertussen is er ook nog het nodige shoppen, dagjes uit en onze verjaardagen.

    Hahaha, net als jij dus lekker druk. Trouwens… ik doe het iets rustiger dan jij hoor, want was mezelf voorbij aan het wandelen. Zou het aan de naam leggen?

  • Eeen heerlijk weekendje geweest, zo te lezen! En weer een jaartje meer wijsheid erbij:)), haha!
    Hier is de vakantie ook al begonnen, hopelijk blijft het zulk lekker weer (heel warm hoeft nu ook weer niet…). Vandaag staat hier in ieder geval een BBQ op het programma!
    Succes met alle drukte van deze week!!

    groetjes!

  • Zo te lezen ben je lekker verwend.
    Hier zijn de laatste dagen van de school in gegaan hoor, als we zulk weer (ietsje minder mag ook) hebben in de vakantie hoor je ons niet klagen 😉
    En als iedereen dan ook weer helemaal beter kan zijn…, zal ook al heel veel schelen.
    Het vuil bij niels uit zijn oortje is hxc3xa9xc3xa9l veel, zielig.

    Groetjes Melissa

  • Ik vond het een geslaagde avond gisteren!
    Bedankt nog hiervoor trouwens he!

    Lief je reactie op Isa haar logje, ze vond jou ook een lieverd, had al veel over je vertelt natuurlijk.

    Ze heeft het naar haar zin gehad gisteren met je zussie en nichtje…en vannochtend heeft ze lekker uitgeslapen. Niet zo gek als je het mij vraagt!

    ik hoor je wel weer

    Liefs

  • Dag nmeissie, allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en excuses dat ik zo laat ben met die felicitaties, ze zijn er echter niet minder gemeend om!

    Je raadt ons aan het rustig aan te doen maar misschien moet je het jezelf ook aanraden, lol!

    Wens jullie ene heel fijn weekend!!!

    Liefs Ko.

  • Sannie, wat ben je toch een bezig bijtje hee! Jij kan je niet vervelen joh! Wel leuk allemaal al die verschillende dingen! Zo ben je het allemaal ook niet zo snel beu denk ik dan!

    Fijn dat je zo’n gezellige verjaardag hebt gehad en je pa heeft vast ook genoten van het bbq-en! Wens ze maar heel veel plezier samen op de cruise die ze gaan maken!!!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

