Bijna jarig….. Bijna Vut…

Gepubliceerd 26 juni 2008 door Sannie

Morgen, vrijdag, is het dan al weer zover. Ben ik weer jarig !! En nee, ik wordt geen 60 en ga de Vut in. Ik word 35 (oeps, komt de 40 toch ineens een stuk dichterbij…) Kreeg net de eerste e-mail kaart al binnen van Bloggers Online. Bedankt daarvoor !

En wat betreft de bijna-vut. Die is voor mijn vader ! Morgen mag hij na heel wat jaren hard werken zijn laatste werkdag gaan draaien. En dat is natuurlijk reden tot een feestje. Kan nog niet alles vertellen omdat mijn ouders ook meelezen maar daar horen jullie na het weekend meer over. Yannick heeft in ieder geval iets heel moois gemaakt maar dat zien jullie dus later.

Zal dus van het weekend niet meer loggen dus wens jullie alvast een goed weekend !!

13 reacties op “Bijna jarig….. Bijna Vut…

  • Morgen dus dubbel feest; al zal dat misschien bij je vader toch iets van gemengde gevoelens zijn…of valt dat wel mee? En “alweer” 35….Ach, je bent net zo jong als je je voelt, toch (ergens achter in de 20, toch, haha!)!!
    groetjes!!!!

  • Als ik het zo leest ben jij nog jong en ik oud, maar voor mijn gevoel valt het nog wel mee (alleen na een dag werken dan merk je het wel), het klinkt wel een dochter van 35 jaar dan denk je wel oei, 35 jaar geleden kreeg Pa ook vakantie en nu voorgoed wat toch wel beter is
    Ben benieuwd wat er gaat gebeuren morgen, eerst smijt hij de wekker het raam uit, we gaan ook de boel versieren en er komt ook een spandoek, we gaan in iedergeval met Henny en Willemien eten in de Roskam (ik denk Houten) wij gaan met de (werk)auto naar hem toe, voor de laatste keer in de rammelcombo en hij brengt ons weer thuis en daarna alleen nog maar in de nieuwe Dacia

  • Dat word een druk weekend daar! Daarom vanaf hier alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dan lees je het misschien nog net.
    En dat je vader nog heel lang van zijn welverdiende VUT mag genieten natuurlijk!

  • Wauw! Wat een dag dan voor jullie morgen! Jij alvast een hele fijne verjaardag vanaf deze kant! Dat je maar goed verwend mag worden he! 😉 En je vader…heeft ie er zin in of zal ie het werk gaan missen? Hoor je ook vaak he! Er gaat in ieder geval gefeest worden en daarmee wensen wij jullie alvast heel veel plezier!!

    xxx Danielle

  • Troost je meis, ik wordt straks 46 en dat doet niet zeer hoor!
    Geniet gewoon van je verjaardag, een speciale dag speciaal voor jou!
    Is je gegung en ik wens je alvast een fantastische verjaardag en uiteraard nog vele jaren in liefde, geluken gezondheid!
    ZFijn weekend, knufxxx

  • Gefeliciteerd met je verjaardag!! Geniet van een heerlijke dag!
    En je vader natuurlijk ook: nog vele jaren genieten van alle vrijheid in goede gezondheid!!!
    Wij lezen wel wat er is gebeurd om dit allemaal te vieren. Veel plezier!
    Tessa

  • HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAA!!!

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Sannie! Hoop dat je een ontzettend fijne dag hebt vandaag!! Enne hoorde al van je moeder dat het vandaag voor je vader ook groot feest is! En inderdaad, na 45 jaar in de bouw….dan geloof ik dat ook wel! Dusse…geniet er allemaal van!!!!

    Fijn weekend!!

    xxx Danielle

  • San nogmaals gefeliciteerd en soory dat we niet gelijk feliciteerden maar het was ook wel een beetje spanning bij mij, vooral na het kado van pa een cruise en gelijk al volgede week weg. Maar jullie kado is ook harstikke leuk een weekend met zijn allen weg heel gezellig. Ook het eten met Henny en Willemien was lekker en ook een kado een midweek weg naar duitsland (met zakgeld) we zijn bijna niet meer thuis, maar jullie nog bedankt en tot vanmiddag

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

