Reclame

Gepubliceerd 23 juni 2008 door Sannie

FF een beetje reclame maken. Mijn (achter)nichtje Melissa gaat samen met haar vader en zus Debby in de zomervakantie drie weken naar Amerika. Zij gaat hierover een weblog bijhouden dus ik dacht laat ik de link noemen, kunnen jullie ook eens gaan kijken !

America here I Come !!

3 reacties op “Reclame

  • Leuke site inderdaad! Geweldige reis ook zeg! Kan me voorstellen dat ze er al onwijs veel zin in hebben! Maak tegen de tijd dat ze vertrekken nog even reclame! Hihi want nu blijft het nog ff stil daar begreep ik! Wel heel leuk hoor!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

