Vaderdag

Gepubliceerd 19 juni 2008 door Sannie

S8009457

Toch nog even een logje over vaderdag al is het al weer een paar dagen geleden. Ik had voor papa op school een mooie boekenlegger gemaakt. Papa leest niet zo veel boeken maar wel Formule 1 blaadjes dus ik zei al dat hij hem daar wel in kon leggen ! We hadden oolk een nieuwe riem gekocht en een spelletje voor op de Playstation, Lost. Hij is dus goed verwend. En als laaste kreeg hij een  t-shirt wat hij ook de hele dag aan heeft gehad. Mijn papa is de liefste papa van de hele wereld !!S8009456

5 reacties op “Vaderdag

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

