Mylxc3xa8ne Uitnodiging !!

Gepubliceerd 19 juni 2008 door Sannie

Hallo !

Ook al zoxe2x80x99n zin in de zomervakantie ?

Vakantie al geboekt ?

Misschien denkt u zelfs al aan koffers pakkenxe2x80xa6..

Graag wil ik u in de gelegenheid stellen om Uw laatste Mylxc3xa8ne producten aan te vullen voor u gaat vertrekken. Daarom nodig ik u uit om alvast wat vakantiespullen te bestellen op :

Dinsdag 8 juli van 9.30 tot 11.30

en van 20.00 tot 22.00

Als u een vriend(in) of kennis mee wilt nemen zijn zij uiteraard ook van harte welkom. De koffie of thee staat ook voor hen klaar.

Op deze party zal ik wat dieper ingaan op onze

nieuwe zonnebrandlijn.

Meer info over deze producten kunt u alvast lezen op www.prosummer.be.

Tevens zal er ook een uitverkoop zijn van een aantal (demonstratie) producten.

Bij deze bent u van harte uitgenodigd !

4 reacties op “Mylxc3xa8ne Uitnodiging !!

  • hoi, even bijgelezen!! Wat wordt Kaylinn groot zeg! En wat heeft Yannick een grote fiets! Wij moesten laatst Sven zijn zadel ook weer hoger zetten. Hij heeft vorig jaar een nieuwe gehad. dat vond hij ook eng hoor in eerste instantie!
    Groeten!

  • Waarom woon je ook niet dichterbij…..dan was ik graag ook gekomen….

    Ja ons weekend kan niet meer stuk. Joop de auto van zijn dromen, Bastiaan een brommer met helm en bromfietscertificaat en ik een nieuwe aanwinst op 4 witte voetjes…..

    Wij gaan genieten, zijn aan eht genieten hihihi. JUllie ook hoop ik!
    Knuffff

  • Hee Sannie!!

    Wat een toeval dat we jullie vandaag tegen kwamen in Ouwehand! Herkende jullie meteen! Leuk om jullie nu ook eens in het echie gezien te hebben! Hadden wel een goede dag uitgekozen he! Geweldig lekker weer de hele dag!! En wat was ie lief he die kleine ijsbeer! Al die jonkies trouwens wel!!

    xxx Danielle

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

