Nieuwe fiets !!!!!

Gepubliceerd 14 juni 2008 door Sannie

Vanochtend was het dan eindelijk zover, we gingen voor mijn nieuwe fiets kijken. En we hebben een mooie gevonden, echt een stoere !! Hij is nog een beetje groot maar volgens papa en mama groei ik nog wel wat. Ik kan net met mijn voeten bij de grond dus dat was goed. Maar ik was natuurlijk mijn (veel) te kleine fietsje gewend. Vond het ook wel een beetje eng om erop te gaan fietsen maar heb het toch gedaan met papa vanmiddag. En het ging best goed ! Veel oefenen dus ….(en papa veel er achteraan rennen hihihihi)

Photobucket

9 reacties op “Nieuwe fiets !!!!!

  • Wow Yannick, je had bijna naar mij kunnen fietsen in het ziekenhuis, de fiets had het gekund maar jij nog niet, misschien als Papa je meerennend had geduwd, hihi.

    Geniet er van maar hoor, fietsend zie je veel moois! En conditie opbouwen is voor iedereen goed….

    Geef je mama de groeten van me en geef je zussie maar een kussie

    doeidoei

  • Gave fiets, Yannick..! Veel succes ermee, je bent vast binnenkort sneller dan papa 🙂

    Groetjes van Barry, Barbara, Stan en Bram

  • Wauw stoere fiets, Judith heeft ook zo’n grote maar helaas durft ze het ook niet zo goed als op de kleine, is ze toch wat zekerder op.
    Ik vind het een hele mooie fiets hoor…

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

