Hatsjoe !!

Gepubliceerd 11 juni 2008 door Sannie

Dacht echt dat ik er van verlost was. Na de zwangerschap van Yannick was het al minder en kon ik het met homeopoatische medicijnen onderdrukken. Tijdens de zwangerschap en toen Kaylinn er eenmaal was eigenlijk niets meer gebruikt. En het ging goed. Vanaf mijn elfde geloof ik al aan de tabletten, neusspray en oogdruppels. Maar helaas, na een week lang jeuk ogen, kreibelneus en niesbuien toch maar weer medicijnen gehaald. Ja, inderdaad, Sannie heeft (behoorlijk) last van Hooikoorts !!! Gelukkig slaan de medicijnen goed aan en is het weer te houden buiten.  Ach ja, er zijn ergere dingen toch ??

Verder weinig nieuws hier in Vleuten. Yannick zijn vakantie schiet al weer op. En voor de lezers onder ons, de grote vakantie si nog vijf schoolweken weg… Ja, das leuk hoor de laatste zijn ! Maar we gaan dan ook pas 1 september weer naar school toe.

Morgen een dagje naar Balorig, Oma gaat ook mee. Zal vast een leuk fotologje opleveren !

Tot slot nog een leuke blog, 

Sanne is weer terug bij weblog ! Ga eens even bij haar kijken en laat eens een reactie achter !

3 reacties op “Hatsjoe !!

  • Bedankt voor de reclame…lol

    Hooikoorts is totaal geen pretje en hoewel ik eigenlijk het hele jaar door wel loop te snotteren heb ik daar geen last van. Gelukkig niet. En in Vleuten gaat dus alles z’n gangetje wel. Hoe rijd de nieuwe Twingo?

    Hier dus nog twee weken te gaan en dan is het zomervakantie. Voor Wesley dan, want Sanne….. die werkt nog even door tot aan de bouwvak.

  • Hier ook nog 2 weekjes te gaan tot aan de schoolvakantie, maar dan op 11 augustus moeten ze weer terug! En hooikoorts…ik weet er (helaas) ook alles van. Een aantal jaar eigenlijk geen last meer van gehad, maar ook hier de afgelopen weken last van branderige/jeukende ogen en een loopneus. Blijkbaar is het dit jaar weer wat erger dan normaal?!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

