Hebbedingetjes…

Gepubliceerd 6 juni 2008 door Sannie

Had het al eens bij andere zien staan en dacht dat lijkt me ook wel wat. Wat ? Nou dat je kan zien waar je laatste bezoekers vandaan komen. Is toch leuk om te weten, zeker omdat niet iedereen een reactie achterlaat. Staat nu in mijn rechterkolom en zal het hieronder ook plaatsen. Hoop dat mijn landkaart snel vol stipjes staat ! Goed weekend allemaal !

6 reacties op “Hebbedingetjes…

  • heey,

    grappig zo’n hebbendingetje!
    hoe is je party gegaan gisteren?
    maaike had ruim 40 graden koorts,maar ging relax slapen totdat ik einde van de zandweg reed en erik me terug floot!
    dat was een gezellig ritje zandweg heen en terug! het is me niet gegunt een mylene party hihi volgende keer beter!

    lieve groet,

  • Nog zo’n mooi ding aan loggen, je komt van allerlei leuks tegen, zowel dingen als mensen!

    Hoihoi, dank je wel voor je lieve kaart die in het ziekenhuis aankwam! Vooral Yannick zijn schrift was prachtig!

    Ben nu even met weekend verlof thuis, over een paar uurtjes terug voor de volgende ronde….

    Dank voor je lieve berichtjes, ze doen me erg goed!!! Je bent een schat!!!

    Wens je een hele fijne week toe, geniet er van! Liefs Melody knuffffffff

  • Hoi,

    Ik zag het laatst ook ergens staan ja en leek mij ook erg leuk, misschien komt die op mijn web-loggen ook nog wel te staan, moet ik alleen eerst een beetje ruimen aan de zijkanten anders word het wel erg veel;-)

    Groetjes Melissa

  • Inderdaad een leuk hebbedingetje! Maarre…het klopt alleen niet helemaal! Wij komen nl niet uit Etten (Gelderland), maar uit Etten-Leur (Brabant)! Verder toppie hoor!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

