Ben ik weer…

Gepubliceerd 4 juni 2008 door Sannie

Ja, dagelijks loggen gaat echt niet meer lukken… Maar toch nog ff een kort update-je en hieronder een logje over de kids. Scheveningen was zondag geen groot succes. We zijn dan niet natgeregend maar het was nu niet echt lekker weer. Dus ook niet zo druk… Maar ik ga met de Margriet Winter Fair in de herkansing heb ik vandaag gehoord. Staan we in ieder geval binnen… Verder weinig nieuws eigenlijk, o ja, toch nog wat. Zaterdag hebben we een nieuwe tv gekocht. Een lcd. Hij is gisteren bezorgd en Marco heeft hem gelijk aan de muur gehangen. Ik blij, eindelijk van dat grote bakbeest af die op dat glazen tv meubel stond. (ff een tip, niet doen als je een hekel aan stoffen hebt en in een nieuwbouwhuis woont). Maar het ging natuurlijk weer niet helemaal goed. We hadden er ook van die steunen bijgekocht waarop je apparatuur dan kan hangen (om dus van dat kastje af te komen). En die steunen hangen dan weer aan een kabelgoot. Maar ja, we kregen wel de verkeerde… Vandaag teruggeweest naar de winkel en de ander is besteld, komt waarschijnlijk maandag. Dus je begrijpt hem al, mag morgen nog een keer het glazen kastje afstoffen……

Morgen komt mijn moeder een dagje. Yannick is vanaf nu lekker vrij, vandaag is hij een dagje naar kamp geweest en morgen en overmorgen hebben de kleuters dan vrij. En volgende week hebben ze nog een weekje vakantie. Nu maar hopen dat het weer een beetje gaat meewerken.  En anders gaan we maar een dagje naar Ballorig denk ik.

Vrijdagavond heb ik dan nog een party. Hoef er niet ver voor, bij de buuf hiernaast.En dan is het weer weekend, zaterdagochtend draai ik weer een dienst in de speel-o-theek en ’s middags komen Barbara en haar mannen nog voor Yannick’s verjaardag. Zondag viert dan mijn oom zijn verjaardag en gaan we met een aantal familieleden uit eten. Wordt dus een leuk weekend !

3 reacties op “Ben ik weer…

  • Na dat weekje nog school? Hier hebben de kids nog twee weken en dan is het gedaan… dan gaat de zomervakantie toch echt van start. Maar geloof alleen dat mijn gevoel nog niet erg meewerkt, want ik heb niet het idee dat we al zover zijn….

  • Jeetje druk weekend voor de boeg.
    Wat lekker een weekje vakantie…, hier gaan de kindjes door tot 4 juli en dan begint de zomervakantie hier.

    Groetjes Melissa

  • oh jaaaaaa wat een stof in nieuwbouwhuizen hee! Niet normaal zeg! Gelukkig geen glazen kastjes hier! Maarre…de rest word net zo stoffig hoor! Hahahaa! De zomervakantie is trouwens wel vroeg dit jaar of niet? Als het weer nou inderdaad ook eens zo lekker als vandaag zou blijven…maar morgen en de rest vd week houden ze weer lagere temperaturen he? Beetje jammer! Kom maar op met die zomerse temparaturen! Zeker als de zomervakantie van de kids dan ook bijna gaat beginnen!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

