Weekend !!

Gepubliceerd 30 mei 2008 door Sannie

Ofdat er geen einde kwam aan deze week.. En toch ging alles zo snel, ken je dat gevoel ?Twee keer party gedraaid, met Yannick’s klas naar de kinderboerderij, hoop zooi weg te werken omdat we er vorig weekend niet waren. Maar het is vrijdagavond, het weekend begint weer ! Morgenochtend eerst Yannick naar Almere brengen, gaat een nachtje bij Megan en Diane en Danny logeren. Ja, eerst was Diane nummer xc3xa9xc3xa9n maar Megan heeft haar ingehaald. Hij is er helemaal vol van dat hij met Megan morgenavond in bad mag. Zondag dan een dagje Scheveningen. Maar jullie zullen me niet aan het strand vinden maar op het Palaceplein. Te herkennen aan de witte broek en de grote Mylxc3xa8ne bus… Ja, beetje promotie maken, wie weet wat er weer uitkomt ! Maar ben je dus zondag in Scheveningen kom ff langs, ben er van 9 tot 17.  Tot slot nog een oproepje. Koba, bij de meeste misschien meer bekend als Melody, is afgelopen maandag voor vier weken opgenomen in het ziekenhuis. Ik ken Koba alleen via weblog maar ze heeft al heel wat probleempje met mijn log voor me opgelost. Tevens stuurt ze me de leukste pinguinplaatjes dus doe ik nu deze oproep om wat terug te doen. Laat even een leuk berichtje bij haar achter of stuur een kaartje naar :

UMC Groningen
Afd. Neurologie K2 Kamer 37
Koba Steenkamp
Postbus 11.120
9700 CC Groningen

Goed weekend allemaal !

5 reacties op “Weekend !!

  • Nooit leuk als je het ziekenhuis in moet en helemaal niet als het ook nog zolang is. Beterschap voor Koba dus.

    En tja, Scheveningen… daar ben ik morgen niet. Ik ben morgen op bezoek bij een andere webblogster. We hebben elkaar al eens eerder gezien, maar dit keer ga ik zonder de andere blogger, dus in mijn eentje erheen.

    Fijn weekend!

  • Je hebt zeker een drukke week achter de rug als ik dat zo lees…, ik ben er morgen ook niet is iets te ver rijden voor ons 😉
    Wij zitten morgen in de beekse bergen want daar komen Nick en Simon optreden.
    Groetjes Melissa

  • Lekker gevuld weekje inderdaad! En dan is het inderdaad zoooooooo lekker dat het dan eindelijk weekend is! Haha net alsof we dan niets hoeven te doen he! Haha! Hee meid, veel plezier in Scheveningen!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

