Hiep Hiep Hoera !!!

Gepubliceerd 21 mei 2008 door Sannie

Vandaag is het feest ! Vijf jaar geleden op 21 mei 2003 werd Yannick geboren. Vijf jaar geleden zorgde hij er dus voor dat ik een mama werd ! Van harte gefeliciteerd binkie en ik hoop dat je je kado’s leuk vind  !

Lilypie 6 - 18 Ticker

7 reacties op “Hiep Hiep Hoera !!!

  • Kom hier even aanwaaien via Diane. Zal ik je even een verjaardagsliedje zingen
    Happy birthday to you
    in de wei staat een koe
    en die koe loeit I Love You
    Happy birthday to you
    High five van Seb

  • Ik ben al geweest op je verjaardag,maar toch alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! De volgnede keer zal ik je uitnodiging beter lezen en je niet meer door elkaar halen met andere yanniek die op 17 mei jarig is! dan zijn wij erop je verjaardag zef om je kadootje te geven!

    lieve groet,

  • Voor Jannick,
    een fijne verjaardag toegewenst met een lekkere taart,veel knuffels en kusjes en leuke cadeautjes…
    Ook van hieruit een dikke proficiat,maak er samen een mooie dag van!
    Groetekes Jole

  • Sorry, beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad maar dat zal vast wel…
    Dikke kus van Melissa en je web-log vriendjes Judith en Niels

  • Hoi,

    Ik kom hier via diane,van harte gefeliciteerd Yannick,je wordt al een hele grote vent hoor,en hopelijk krijg je een hoop kadoo s.

    groetjes, Bernice

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

