Hectisch weekje…

Gepubliceerd 19 mei 2008 door Sannie

Het is hier weer een beetje een gekkenhuis. Afgelopen weekend begon eerst Yannick met overgeven en toen Kaylinn. Nu ging het vandaag met beide weer goed maar eten deed Kaylinn amper en Yannick heeft net na het avondeten alles er weer uitgegooid. En daarbij heb ik de wc vandaag ook vaker gezien dan me lief was…. Kortom er heerst hier weer iets. Komt natuurlijk nooit uit maar nu helemaal niet. Had eigenlijk vanavond meegemoeten met mijn collega naar een party. En morgen nog wat laatste dingen voor woensdag kopen en dan ’s avonds bij zussie party geven. En woensdag is dan Yannick’s verjaardag, wordt hij al weer vijf !  Na het trakteren op school dan snel naar Gouda, vergadering van Mylxc3xa8ne. En dan vanaf een uur of drie verjaardagsvisite. Donderdag heb ik dan een training ’s ochtends en ’s middag het kinderfeestje van Yannick. Vrijdag puinruimen en zaterdag gaan we naar een collega van Marco. Kortom, geen tijd om ziek te zijn deze week….. Dus we slikken nog maar een pil, stoppen met loggen en duiken ons bed in. Duimen jullie mee dat we er snel vanaf zijn ???

3 reacties op “Hectisch weekje…

  • het zit niet mee bij jullie!
    hier hebbben we hetzelfde gehad!
    maaike heeft donderdag gespuugd en perry zaterdag en ik zondag! hier was het een 1 dag griepje! zal duimen dat het voor jullie ook zo is!

    beterschap!!

    lieve groet,

  • Hoi,

    Ik hoop dat Yannick er snel vanaf is zodat hij lekker zijn verjaardag goed kan vieren.
    En ook wens ik Kaylinn beterschap!

    Word maar snel beter allebei.
    Ik zie jullie morgen

    Liefs,

    Debby en de andere valkenburgjes

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

