Taadaaaa !!

Gepubliceerd 12 mei 2008 door Sannie

En dit is hem dan : mijn nieuwe Twingo !!! Ben super blij dat hij er eindelijk is…. Nu nog even de radio inbouwen en de klaprozen stickers voor de achterkant bestellen en nieuwe zonneschermpjes (Nijntje is het toch niet helemaal hihihi) en dan is ie echt helemaal af. Heb er al in gereden en hij rijd heerlijk. En de airco hebben we ook al goed getest !

3 reacties op “Taadaaaa !!

  • Ziet er prachtig uit. Heerlijk hxc3xa8, zo’n nieuwe bolide.
    Ik rij sinds 3 weken ook weer in mijn eigen autootje…alleen geen Renault meer maar een Opel Corsa, ook niet verkeerd moet ik zeggen……En ook mooie stickers erop, alleen geen beestjes maar lettertjes, van die mooie roze, je kent ze wel……..

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

