Moederdag

Gepubliceerd 12 mei 2008 door Sannie

Gisteren was het dan weer Moederdag. Maar ik zou niets krijgen zei Yannick. Op school had hij ook niets gemaakt. Alleen mocht ik vrijdagmiddag niet aan zijn schooltas zitten en ging die tas mee naar boven want "hij wil mijn kamer eens zien" ja ja… Dus kwam hij zondagmorgen de slaapkamer binnen gehold met een kado en al roepend dat het een grapje was geweest en dat ik toch echt wel wat kreeg. Hij had een leuk gedichtje wat hij voorlas en een zelfgemaakte placemat. En bij het ontbijtje (met croissantjes heerlijk in de tuin) kreeg ik dan ook nog fietstassen en een "Kibbeling" tas . Ja, ik weet het, Kipling maar Yannick is het daar nog steeds niet mee eens. Verder doen we weinig met dit weer, zitten de hele dag in de tuin. Morgen ga ik er een dagje op uit, ff shoppen terwijl Yannick op school zit. Ja, de dames gaan met de Twingo op stap ! Hier nog een fotootje van de kids van vanmiddag ! Fijne week allemaal !

7 reacties op “Moederdag

  • Kwam je op Melody’s Blog tegen en kwam hier even een kijkje nemen…
    Ik denk dat jij net als mij een heerlijke moederdag gehad hebt,
    warme groeten Jole

  • Ben jij ook al zo heerlijk verwend, ik ook met een prachtig kado (een spiegel die ze versierd had) en een versje die ze nog steeds wist wat ik ook ontzettend knap vond.

    Groetjes Melissa

  • hey sannie, nu is het bij mij zover: ik ga stoppen met mijn weblog. Liep er ook al een tijd mee: geen tijd, geen zin. Na 4 jaar is de lol er een beetje af. Maar als ik naar jou kijk, zal ik niet zeggen dat ik nooit meer terug kom, maar voor nu is het klaar… Blijven jullie wel op afstand volgen hoor!
    Groeten Tessa

  • Jeeeeeeeeeee!!! Joepiedepoepie!! Dat is nog eens een leuke verrassing nu we EINDELIJK weer eens een beetje online zijn!! Jullie zijn er weer!! Superleuk!! En je twingo is er!! Geweldig joh!! En met de kids gaat het ook super zo te lezen!! Yannick keistoer op z’n fiets, Kaylinn op het potje!! En heerlijk weer in het zwembadje buiten he!! Ook hier hebben we er van genoten!

    Wist zo gauw niet wat ik als eerste moest loggen net…hihi dus tis eigenlijk een blogje van niks geworden, maar dat komt goed…zodra de boel hier normaal aangesloten is! Wat een ellende zeg! Zoveel mis gegaan met de overstap…maar goed! Ook wij zijn er dus weer!!!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

