Ik kan het !!!

Gepubliceerd 12 mei 2008 door Sannie

Zaterdag ging Yannick met Marco weer eens oefenen met fietsen zonder zijwieltjes. Was voor de derde keer en wat denk je, Marco hoeft hem niet eens meer vast te houden ! Yannick werd er helemaal hyper van. Vandaag weer geoefend en hij gaat nu al draaien en bochten maken. Alleen opstappen en wegrijden is nog even moeilijk maar ik ga ervan uit dat dat nu ook snel goed gaat. Op naar een nieuwe fiets dus !

3 reacties op “Ik kan het !!!

  • Hey Yannick,

    Wat ontzettend goed, dat opstappen is hier soms ook nog moeilijk hoor bij Judith maar gewoon hxc3xa9xc3xa9l vxc3xa9xc3xa9l oefenen en dan komt het helemaal goed.
    Een hele dikke duim voor jouw…
    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

