Twingo

Gepubliceerd 5 mei 2008 door Sannie

En jullie maar denken dat ik geen tijd had om te loggen omdat ik in mijn nieuwe Twingo rondreed…. Niet dus…. We wachten nog steeds, behoorlijk ongeduldig…. Eigenlijk zou hij 3 april bij de dealer binnenkomen. Het is nu 5 mei en hij is er nog niet. Maar er is me nu beloofd dat hij begin van deze week binnenkomt. Dan moet hij op kenteken gezet worden en dat duurt een dag of vijf. Dus waarschijnlijk volgende week heb ik weer een auto. Eerst zien, dan geloven……… Waarom hij zo laat is ? Ten eerste was hij (met andere auto’s) iets vertraagd. En toen hadden ze vanuit Renault bedacht laten we deze Twingo nu eens pakken voor een steekproef. Dus is hij helemaal gecontroleerd en dat gaf dus nog meer vertraging.  En ik maar wachten…… Nu weten de meeste wel dat Marco bij Renault Nederland werkt maar zelfs hij kreeg het niet voor mekaar om de auto hier voor de deur te krijgen. Dus fietsen we maar lekker door, gelukkig is het lekker weer ! En we blijven wachten…….. Wordt vervolgd dus !!

4 reacties op “Twingo

  • Het is mooi weer en beter om op de fiets te zitten dan in de auto. En het is ook nog eens een stuk gezonder.
    Hopelijk heb je hem nu wel vrij snel, want helemaal autoloos is natuurlijk ook niks als je kids hebt.

  • Wat fijn te zien dat je echt terugbent in weblogland….even ‘schade’ inhalen met enkele lange logs, ik had dus wat bij te lezen hahaha!

    Wat een geduld heb jij zeg, ben ‘jaloers’ op je hoor. Ik zou allang gezegd hebben : “steek die auto maar ergens in waar het licht nooit schijnt want ik ga wel naar een ander…” oef….
    Nou ja, ik hoop maar dat het genieten straks met de grote G dubbel zo groot is als nu verwacht. Het is je in ieder geval van harte gegund….

    Enne……komt er nog een 2e log? Hihi, dan lekker met beiden mee doen met de loghop, je kan het nog redden hoor hihihi

    Oh enne wil je me eens uitleggen wat Mylene precies is?

    Knufkesssssss

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

