She's back !!!!!!!!!!!

Gepubliceerd 4 mei 2008 door Sannie

Na een maandje afkicken toch weer terug bij Sannieslife. Kan toch niet zonder ! Zal dan niet dagelijks meer loggen maar ga het toch weer proberen. De afgelopen maand iets te vaak gedacht o, leuk voor op mijn log… En jullie reacties waren natuurlijk ook wel heel leuk. Fijn om te weten dat mensen het toch missen als ik mijn dagelijkse onzin dingen niet vertel. Maar we gaan dus weer van start ! Zal zo snel mogelijk een kleine update geven over de afgelopen maand. Belangrijkste voor Sannie : de nieuwe Twingo is er nog steeds niet en ik heb wat afgefietst de laatste weken…. Binnenkort meer !! Jullie ook welkom terug !!!! (Ja Melody, je ziet het, je hebt gelijk gehad. Heeft geholpen hoor al die leuke pinguins, moest dan toch maar weer gaan loggen hihihihi)

6 reacties op “She's back !!!!!!!!!!!

  • Welkom terug!!! We wisten wel dat je het niet zou volhouden hoor! Was veel te stil hier en al die leuke dingen die zo leuk zijn voor op de weblog… die moet je gewoon delen wanneer je zin en tijd hebt.

  • Hoi San,

    Ha ik wist het …… die komt echt wel terug ….. ik had je gewoon niet verwijderd als lid haha omdat ik zeker wist dat je terug zou komen, helemaal top meid.

    Welkom welkom back in logland…..

    Groetjes Marjan

  • Zo had even wat bij te lezen.. Dacht dat je echt gestopt was en had dus ook al heeeeeel lang niet meer gekeken. Leuk kunnen we de avonturen van de buren weer volgen!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

