Bericht uit Vleuten !!

Gepubliceerd 31 maart 2008 door Sannie

Na een week laat ik toch maar weer eens wat van me horen…. De kids zijn aardig uitgeziekt, bij Kaylinn zijn de laatste waterpokken aan het wegtrekken. Marco was vrijdag al weer aan de gang. Alleen Sannie zelf wil nog niet zo…. Kreeg weer last van een onstoken oog vorige week en gisteren de andere weer. Gelijk weer zalf gesmeerd en het gaat wel maar ja wel snel achter elkaar. En zaterdag begon de keelpijn weer op te zetten, vannacht op zijn hevigst, heb een kort nachtje gehad. Dus vanmorgen Yannick naar school gelopen en gelijk maar even doorgelopen naar de dokter. (Gelopen ja, heb inderdaad nog geen auto, met een beetje geluk volgende week vrijdag) Die zag inderdaad weer een keelonsteking  maar nog in een lichte vorm. Ja, was er nu snel bij. Heb pijnstillers die ook onstekingsremmend werken. Merk momenteel nog niet veel verschil maar ja, ff geduld hebben. Zij vond het ook wel snel achter elkaar en wou me toch maar even laten prikken. Ze zat aan een virusinfectie te denken, ben te veel te snel achter elkaar ziek de laatste periode. Zou Pfeiffer kunnen zijn, we wachten de bloedtest maar af.  Maar ik zou dus vanavond bij zussie een party gaan geven. Nou is dat wat moeilijk met (bijna) geen stem dus moest ik hem helaas afzeggen ! Sorry nogmaals zussie, maak het de volgende party goed met jullie ! Ja, ze moest dus 8 man (euh vrouw) afbellen. Maar ja, het gaat echt niet. Dus voorlopig ziek ik hier nog ff door, hopen dat we er snel vanaf zijn. Verder weinig nieuws, iedereen een goede maar vooral gezonde week toegewenst !!

6 reacties op “Bericht uit Vleuten !!

  • het is jammer maar met jou stem zou je misschien een paar zinnen kunnen doen en daarna stoppen dus dan maar zo, de volgende keer beter moet je maar denken, zo is is het ook geen doen zo vaak achter elkaar

  • Ziek is ziek hoor zus, en wie weet heb ik voor de 20e mei wel nog meer mensen!! Knap jij nou maar op, anders heb je straks een nieuwe auto en kan je er niet in rijden!

  • Nou, ik ben er inmiddels achter dat het griepvirus ook geen verkeerde is dit keer. Na ruim een week ziek te zijn geweest ben ik nu eindelijk weer in het land der levenden. Het was een flinke griep waarbij ik zelfs de ambulance nog op bezoek kreeg. Tja, was meer niet dan wel op de wereld. Maar we knappen hier nu gelukkig weer op en ik hoop dus weer snel de oude te zijn.

    Hopelijk gaat het daar ook weer wat beter?

  • He meid wat vervelend, is de bloeduitslag er al? Is toch fijn als ze een oorzaak vinden, zodat je weer aan kan sterken met een een of ander middeltje toch?? Wie weet helopt een beetje zon ook wel…hopen dat deze zich ook meer gaat laten zien!
    Fijn weekend Tessa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

