Gekkenhuis….

Gepubliceerd 25 maart 2008 door Sannie

Het loggen schiet er echt bij in de laatste tijd. Het loopt hier ook allemaal niet zo lekker. Kaylinn heeft flink last van de waterpokken. Ze zit nu zelfs aan de antibiotica omdat ze er een huidinfectie bij heeft gekregen. Gelukkig voelt ze zich zelf weer wat lekkerder na een aantal nachten te hebben gespookt. Yannick gaat prima, die heeft nergens last van. Ik heb zelf net weer een onstoken oog gehad, geen idee waardoor het weer terug kwam. En Marco loopt nu ook thuis met een fikse keelontsteking. Ja, gaat lekker hier in huize Daalhuizen, tijd dat het weer een beetje opknapt, kunnen wij dat ook doen !

Ben verder ook druk met Mylxc3xa8ne, heb afgelopen woensdag de eerste party gehad. Was een leuke avond, gasten waren tevreden als ik de reacties zo hoor. Morgenavond mag ik weer. Wel grappig, voelde gelijk weer vertrouwd ook al verkoop ik nu een heel ander product. Was al heerlijk om weer ff wat te doen te hebben. Nee, ik verveel me niet (verre van dat) maar ff geen mama is wel eens lekker.

Afgelopen vrijdag en zaterdag ook de vloer vervangen. We zitten er weer keurig netjes bij. Weer wat afgerond.  Heeft even geduurd maar we kunnen  weer voor de dag komen met onze vloer !

Van het weekend weer de Kledingbeurs. Vrijdagmiddag gaan we de boel al opzetten en zaterdag ben ik vanaf 8.00 aanwezig. Beurs is tot 12.00 dus zal in de loop van de middag weer thuis zijn. Naar ik hoop met een leeg kledingrek, we zullen zien !

Ik ga proberen nog even bij jullie langs te wippen. Degene met een e-mail alert hou ik bij maar de rest schiet er (sorry) wel eens bij in. Tot logs !!

4 reacties op “Gekkenhuis….

  • Zijn jullie weer een beetje meer opgeknapt?? Tja, dat weer helpt dan ook niet echt mee hxc3xa8!
    Nog een druk weekje voor de boeg!! Veel succes en plezier met alles!!

  • Sorry sorry sorry, ben al ff niet langs geweest…nergens trouwens! Erg druk hier inmiddels! Zijn druk aan het klussen in het nieuwe huis en hier thuis gaat alles natuurlijk ook gewoon door! Zodra we weer wat meer tijd hebben, zal ik eerst zelf eens een logje plaatsen…da’s nl ook nog niet gebeurd!

    Heel veel beterschap allemaal daar! En duim met jullie mee dat Kaylinn snel van die vervelende waterpokken af zal zijn! Exc3xa9n troost….hierna krijgen ze het nooit meer!! Maar ja…daar heb je nu zo weinig aan he! Nogmaals allemaal veel beterschap daar, hoop dat jullie snel weer helemaal fit zijn!

    xxx Danielle

  • Alles heeft zo zijn voors en tegens, mama zijn is leuk maar af en toe even niet-mama zijn ook! Hoop dat het zonnetje weer schijnt en de ziektezorgen voorbij zijn!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

