Ik ook !!!

Gepubliceerd 18 maart 2008 door Sannie

Mama haalde me vanochtend uit bed en zag al wat op mijn gezicht…. En toen ze me een schone luier gaf ook op mijn buik …  Inderdaad, ik heb nu ook de waterpokken ! Heb er nog niet veel last van, hopen dat het zo blijft !!

8 reacties op “Ik ook !!!

  • Tja, zo ging het bij ons ook; de ene was er bijna vanaf en toen begon de volgende. Hoop voor je dat je er weer snel vanaf bent Kaylinn, en dat je er niet teveel last van zal hebben!! En mama, bij jou nog geen sporen van waterpokkies (je had het toch ook nog niet gehad??)???

    groetjes!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

